P!w0sh
Administrator
Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Czw 16:45, 20 Kwi 2006 Temat postu: Regulamin |
|
|
Poniższy regulamin został stworzony w celu zachowania ładu i porządu na naszym forum. Każdy użytkownik, bez wyjątu, zobowiązany jest przestrzegać punktów niżej napisanych!
I Postanowienia ogólne:
1. Na forum obowiązuje netykieta.
2. Zabrania się szerzenia antysemityzmu, faszyzmu i rasizmu oraz innych szerzących nienawiść ideologii.
3. Zakaz umieszczania zdjęć i treści pornograficznych.
4. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach
5. Nie używamy wyrazów wulgarnych i obraźliwych! Na forum znajdują się również ludzie młodsi oraz ludzie, tórzy nie życzą sobie wulgaryzmów – więc, trochę kultury.
6. Nie wyzywamy i nie obrażamy nikogo! Forum to miejsce wymiany zdań czy poglądów, udzielania pomocy itp. a nie cyrk!
7. Zabrania się również usuwania i edytowania postów gdy ktoś na nie odpowiedział w stopniu mogącym naruszyć spójność dyskusji.
8. Kategorycznie zabrania się rozsyłania spamu lub zamieszania reklam towarów, produktów, usług, etc.
9. Forum nie jest forum warezowym, wszelkie pytania o Nonsteam będą usuwane.
10. Nowe tematy zakładamy w miejscu do tego przeznaczonym – tematyka postów ma odpowiadać kategorii, w tórej temat zostanie zamieszczony. Temat postu powinien świadczyć o jego zawartości.
11. Piszemy posty na temat! Zbaczanie z tematu, tzw. off-topic nie jest mile widziany na forum.
12. Nie piszemy swoich postów jednego pod drugim – jeżeli chcemy coś dodać edytujemy w tym celu poprzedni post!
13. W postach i nazwach tematów nie piszemy DRUKOWANYMI LITERAMI całych zdań. Pisanie w ten sposób w Internecie oznacza tyle co krzyk.
14. Piszemy zgodnie z zasadami języka polskiego i ortografii. Post ma być czytelny i zrozumiały.
15. Sygnatura (podpis):
- powinien zawierać się w sensownej ilości znaków, przyjęte maksymalnie 10 linii w pełni wystarczy.
- zakaz umieszczania i reklamowania w sygnaturach stron komercyjnych www, jak również stron zawierających treści, o tórych mowa w 2 i 3 punkcie regulaminu.
- w podpisie nie zawieramy plików graficznych! Nie ważne czy to banner czy nie, wpływa na szybkość ładowania się forum i ogólnie nie jest rzeczą mile widzianą.
16. Wszystkie sprawy prywatne załatwia się poprzez PM
17. Posty i tematy bezsensowne, zdublowane i odbiegające od dyskusji będą usuwane.
18. Posty, tóre naruszają tórykolwiek punkt regulaminu mogą zostać usunięte bez uprzedzenia.
19. Goście odwiedzający forum nie mają prawa udzielania się w żadnych tematach czy zakładania nowych, by uzyskać taką możliwość trzeba się zarejestrować.
20. Nowi użytkownicy powinni być traktowani tak jak na to zasługują, niektóre rzeczy można im wybaczyć, ale do czasu.
21. Tzw. nekroposting, czyli ożywianie bardzo starych tematów poprzez dodanie postu nie na temat jest zabroniony! Nekroskopingiem nie jest dodawanie postów do tematów ciągle aktualnych, zwłaszcza w odniesieniu do nowych użytkowników forum.
22. Zakaz posiadania kilku kont na forum przez jedną osobę.
II Administratorzy, Super moderatorzy, Moderatorzy:
Są użytkownikami ze specjalnymi prawami powinni być traktowani z szacunkiem.
Administratorzy, Super moderatorzy, Moderatorzy mają prawo:
1. Otwierać tematy
2. Zamykać tematy
3. Edytować posty
4. Usuwać posty.
5. Stosownie ukarać bądź nagrodzić wybranych użytkowników.
Post został pochwalony 0 razy
|
|