P!w0sh
Administrator
Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Nie 5:40, 07 Maj 2006 Temat postu: Wiosenna kampania Aster |
|
|
Rusza wiosenna kampania Aster
W kilka miesięcy po zakupie ASTER przez fundusz inwestycyjny Mid Europa Partners, operator ruszył z innowacyjną kampanią reklamową pod hasłem I love ASTER. Dotychczasowe działania komunikacyjne operatora koncentrowały się na komunikowaniu produktów i ich ceny - integracji trzech usług: telewizji, internetu i telefonu pod jedną marką ASTER. W ten sposób firma kreowała postrzeganie ASTER jako zaawansowanego technologicznie, innowacyjnego operatora telekomunikacyjnego, tóry oferuje usługi zintegrowane. Patrząc długofalowo, kontynuowanie komunikacji w oparciu o produkty i cenę nie jest drogą, tóra pozwoli zbudować markę o unikalnych wartościach na konkurencyjnym rynku usług telekomunikacyjnych.
Założeniem nowej kampanii jest odejście od komunikacji stricte produktowej, opartej na podkreślaniu technologicznych atrybutów poszczególnych usług i ich ceny na rzecz budowania przyjaznego i bardziej emocjonalnego wizerunku marki ASTER. Celem kampanii jest wyraźne odróżnienie ASTER od innych operatorów. Ciepłe i pozytywne skojarzenia wykorzystane w idei kreatywnej kampanii mają uczynić z ASTER ulubioną markę usług zintegrowanych dla domu, markę lifestylową, a nie technologiczną. W kampanii wykorzystane zostały następujące media: reklama zewnętrzna (billboardy, backlighty, citilighty), środki komunikacji miejskiej (autobusy, tramwaje, metro) oraz telewizja (kanały tematyczne). W celu nadania przekazowi reklamowemu bardziej osobistego wyrazu, w layoucie reklamy zewnętrznej wykorzystana została nowa czcionka, tóra podkreśla entuzjazm dla wyrażonej w haśle deklaracji I love ASTER. Symbol serca tworzy fotel - atrybut korzystania z usług ASTER. Fotel bezpośrednio nawiązuje też do spotu filmowego, w tórym kreujemy ciepłe, domowe wnętrze. Każdy ącik związany z usługami ASTER nabiera szczególnego, przyjaznego charakteru, co podkreślają wyjątkowe meble w kształcie czerwonego serca - fotel, na tórym leży słuchawka telefoniczna, pufa z pilotem TV i krzeseło przy biurku komputerowym. Wykreowany w filmie świat pokazuje domowe centrum rozrywki, tóre tworzy ASTER - bliskie i pełne pozytywnych emocji. Kampania jest skierowana do ludzi w wieku 20 - 50 lat, z wykształceniem co najmniej średnim i dochodach na poziomie średnim i wyższym, mieszkańców Warszawy, Krakowa i Zielonej Góry. Kampania rozpoczęła się 1 kwietnia i trwać będzie do ońca czerwca br.
Jednocześnie z początkiem kwietnia w internecie wystartowała kampania sprzedażowa usługi zintegrowanej: telewizji, internetu i telefonu, skierowana do młodszej grupy docelowej - 18 - 35 lat. Przekaz kampanii opiera się na zaletach internetu w ASTER: "bez ograniczeń, dwa razy szybciej w nocy i bezpiecznie", dostępnego w pakiecie trzech usług: telewizja + internet + telefon za 99,99 zł miesięcznie. Formy reklamowe, tj. top layery, double billboardy oraz mailing html internauci mogą zobaczyć na stronach Onet.pl, WP.pl, O2.pl oraz witrynach Ad.reach 500 i GRP.net 500. Kampanię przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants, autorem kreacji jest Jacek Redźo. Dom mediowy, tóry zaplanował media do kampanii to Maxus. Osobą odpowiedzialną po stronie klienta za realizację kampanii jest Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej ASTER, Beata Mazurkiewicz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|